Planet B wil de non-foodmarkt hertekenen: gezond, duurzaam én betaalbaar

Planet B wil de non-foodmarkt hertekenen: gezond, duurzaam én betaalbaar  

Een shampoobar als startpunt, een systeemverandering als doel. Planet B, opgericht door Tibbe Verschaffel, groeide uit tot een gedurfde uitdager van de klassieke FMCG-markt. Met een slimme branding, korte ketens en een directe verkoopstrategie zet het bedrijf in op schaalbare producten die duurzaam, gezond én betaalbaar zijn.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Schrijnwerk 

Schrijnwerk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.